Performance Based Marketing e-learning

De werkwijze van DBK is gebaseerd op Performance Based Marketing. Dit houdt in dat we beslissingen nemen over de mix van online marketingkanalen op basis van feiten en cijfers. Er zijn veel verschillende kanalen, zoals SEO, SEA, advertising, social media en e-mailmarketing. Het is dan ook lastig te bepalen wat de ideale kanalenmix is voor jouw webshop.

Wil je leren hoe je Performance Based Marketing inzet voor jouw bedrijf? In de e-Learning van Thuiswinkel e-Academy over Performance Based Marketing nemen Schelte Meinsma (CEO) en Froucke Strijker (online business consultant) je mee in de best practices en veelvoorkomende valkuilen.

Start meteen met de e-Learning
  • Verbreed je e-commercekennis
  • Ontvang een certificaat
  • Leer van best practices
  • Direct toepasbaar
  • Gratis voor iedereen

Wat kun je verwachten

De e-learning bestaat uit twee onderdelen. In het onderdeel ‘Kanalen’ leer je met welke kanalen je verkeer genereert en welke eigenschappen deze kanalen hebben. Waarmee kun je jouw doelgroep bereiken? Wat zijn de voor- en nadelen van de diverse kanalen? In het onderdeel ‘Beslissingen’ leer je hoe je deze eigenschappen vervolgens gebruikt om de beste marketingstrategie te bepalen voor jouw webshop. Hoe gebruik je data om te bepalen in welke kanalen je wilt investeren? Hoe gebruik je de de omgekeerde ROI om jouw marketinginvesteringen te toetsen op haalbaarheid?

Meer informatie

De e-learning duurt maar 45 minuten en bevat veel interactieve elementen. Na de cursus volgt een toets en als deze succesvol is afgerond, ontvang je een certificaat.

Enthousiast geworden?

Naar de e-Learning
"If you don't know your numbers you don't have a business."
Schelte Meinsma

We helpen je graag! Weten hoe?

Check onze werkwijze nu!