Case
De nieuwe website weerspiegelt de eigen en Friese identiteit van Medprevent, één van de grootste arbodiensten van Nederland. Met de snelle website werkt Medprevent iedere dag samen voor een veilig en gezond werkend Nederland.
Al bijna 30 jaar zet Medprevent zich iedere dag met veel energie in om Nederland gezonder en veiliger te laten werken. Dat ze kwaliteit leveren laten ze zien door een plek in de top 5 van arbodiensten in Nederland! Medprevent werkt samen met de grootste Friese bedrijven zoals Poiesz supermarkten, IJB Groep en sc Heerenveen en met bekende bedrijven door heel Nederland zoals Spoedtest, Decathlon en Fletcher Hotels. De kracht van Medprevent zit in het kennen van hun klanten en luisteren naar hun verhalen. Zo kunnen ze bedrijven optimaal begeleiden bij het creëren van een gezonde en veilige werkomgeving.
Medprevent ondersteunt bedrijven door middel van BHV-opleidingen, veiligheidstrainingen, diverse medische keuringen, verzuimbegeleiding en advies door middel van het opstellen van een risico-inventarisatie & -evaluatie (RI&E). De ambitie van Medprevent is om samen te werken aan vitale organisaties en werknemers, en geluk op de werkvloer. Medprevent gebruikt hun website onder andere als verlengstuk van hun dienstverlening. Zo is een snelle website onder andere van belang voor het inplannen van BHV-opleidingen.
Een goede samenwerking bestaat ook al vier jaar tussen DBK en Medprevent. In deze periode heeft DBK veel betekend voor de online zichtbaarheid en huisstijl van Medprevent en daarmee bijgedragen aan hun missie: samen veilig & gezond. Nadat DBK Medprevent enige tijd heeft ondersteund in hun online marketing, heeft Medprevent DBK toevertrouwd een geheel nieuwe huisstijl, een vernieuwd logo en een nieuwe website te ontwikkelen. De verouderde website van Medprevent was inmiddels nodig toe aan vernieuwing en een upgrade. Met een divers en compleet DBK team en korte lijnen met de directie en marketing van Medprevent is continu overlegd en snel geschakeld om zo goed mogelijk de identiteit van het Friese Medprevent over te brengen in het nieuwe logo, de website en de huisstijl. Medprevent is dan ook erg enthousiast over het eindresultaat!
Zoals Medprevent bedrijven maatwerk biedt op het gebied van veiligheid en gezondheid, heeft DBK maatwerk geboden aan Medprevent op het gebied van (online) zichtbaarheid, webdesign en online marketing. De vernieuwde website van Medprevent is een knap stukje maatwerk met het nieuwe boeksysteem waarin klanten online hun BHV-opleiding kunnen inplannen. En misschien heb je al meer maatwerk gezien onder andere op en langs de wegen. Zo maakte DBK de ontwerpen van de auto’s, de vlaggen langs de A7, de brochure en nog meer offline uitingen!
Froucke Strijker
–
Projectmanagement, Online marketing
IJje-Roel Teertstra
–
Webdesign, Front-end ontwikkeling, Logo & huisstijl
Guido Cnossen
–
Wordpress implementatie, Back-end ontwikkeling
Kelvin Kuiper
–
Back-end ontwikkeling