DBK | Masters in Online Business heeft een nieuwe, conversiegerichte website én een online strategie gerealiseerd voor e-Village.
De nieuwe website van e-Village heeft een conversiegericht design. Aan de hand van deze website hebben we een nieuwe online strategie ontwikkeld.
E-Village is expert op het gebied van e-mailmarketing. Het fullservice marketing automation bureau focust op twee producten: e-Village als e-mailmarketingbureau en de in-house ontwikkelde e-mailmarketingsoftware Clang. De afzonderlijke producten hebben een verschillende doelgroep, maar ze kunnen ook als combinatie gebruikt worden. Dit vergt een duidelijke propositie op de website van e-Village.
Bij de website van e-Village ligt de focus op conversie, overtuiging en gebruiksvriendelijkheid. Ook is bij de ontwikkeling van de website rekening gehouden met optimalisatie voor zoekmachines. Zo is de website ook volledig responsive gemaakt voor mobiel en is ervoor gezorgd dat de paginasnelheid optimaal is.
Het design van de website past bij de huisstijl van e-Village. De kleuren van het logo komen bijvoorbeeld terug in CTA-buttons. Het design is strak en biedt de bezoeker weinig afleiding.
De website is beschikbaar in het Nederlands en in het Engels. Hiervoor maakt DBK gebruik van de WPML plugin voor WordPress.
Omdat e-Village een bestaand bedrijf is met een (online) reputatie, was het van belang dat de ‘verhuizing’ van de oude naar de nieuwe website vlekkeloos ging. Wij hebben dit gedaan door gebruik te maken van 301-doorverwijzingen. Hiermee hebben we een soepele livegang gerealiseerd.
Wil je ook een nieuwe website mét vlekkeloze livegang? Neem dan contact met ons op.
Ja, ik wil zo’n website!Verantwoordelijk voor:
Verantwoordelijk voor:
Verantwoordelijk voor:
Kom eens langs voor een kopje koffie, we bespreken graag de mogelijkheden!
Afspraak makenBekijk ook andere klant projecten en ontdek wat strategie op basis van echte cijfers kan opleveren.
Volgende case